12 Mart 2013 Salı

mutluluk buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Beklediğim gün, beklediğim o an geldi... içimde sönmek bilmeden yanan o ateş, az önce ansızın sönüverdi... üzerimden tonlarca yük kalktı...
Evet bittii...  her sabah, kabuslarla uyanmama neden olan o saçmalık, sonunda bitti...
Adalet yerini buldu...
İçimi inanılmaz bir mutluluk kapladı....
Sonunda, o beklediğim şey oldu.... Yıllardır, bıkmadan usanmadan beklediğim, yıllardır her nefesimde dilediğim şey gerçek oldu....
Mutluluktan havalara uçuyorum... Mutluluktan titriyorum... Parmak uçlarım karıncalanıyor.. Heyecandan bayılabilirim....
Ona, geri dönmeyeceğimi, onu affedemeyeceğimi biliyorum.... Ama en azından o utancın sona erdiğini biliyorum... ve bunca acıyla geçen günlerimi unutmam için tek bir özrü yetecek.. biliyorum...
Sonra.. ben hayatıma kaldığım yerden devam edebileceğim...
İşte o zaman bu dünyanın adaletine inanacağım...
Bu dünyada yapılan kötülüklerin, ihanetlerin karşılığının olduğunu bilerek yaşayacağım çünkü artık...
Onsuz devam etmeye razıyım ben... yıllardır olduğu gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder